• Ücretsiz Eğitimlerimiz İle Sizlere Hizmet Vermekteyiz! Yeni Nesil Webmaster Forumu!

Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Google Adwords kategorisinde Anestezy tarafından oluşturulan Adwors Eğitim [ 1. Bölüm ] başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 119 kez görüntülenmiş, 1 yorum ve 1 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Google Adwords
Konu Başlığı Adwors Eğitim [ 1. Bölüm ]
Konuyu başlatan Anestezy
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
First message reaction score
Son Mesaj Yazan Safak

Anestezy

Yönetici
7 Kas 2019
180
86
28
Neler Öğreneceksiniz?

➔ Google Adwords Kampanya Türleri ve Oluşturma
➔ Hedef Kitle Belirleme ve Hedefleme Yöntemleri
➔ Teklif Stratejisi ve Bütçeleme
➔ Anahtar Kelimeler
➔ Etkili Metin Reklamları Oluşturma
➔ GDN - Görüntülü Reklam Ağı Reklamları
➔ Youtube Reklamları
➔ Yer, Zaman ve Cihaz Planlaması
➔ Yetkilendirme
➔ Faturalandırma

Google Adwords Nedir?

Google Adwords,
Dünyanın bir numaralı çevrimiçi reklam sistemidir. Google ve Youtube gibi dünyanın en çok ziyaret edilen ilk iki sitesine reklam vermenizi sağlayan sistemdir. Web sitenizin yada kampanyanızın amacına yönelik farklı reklam türleriyle geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayan sistemdir.


Neden Google Adwords Reklamları Kullanmalıyım?

Optimize Edilebilir
Ölçülebilir
Esnektir
Hızlıdır

Google Adwords Terimleri


Kampanya: Amaç, hedefleme ve günlük bütçe belirlediğiniz ana biçimdir.
Reklam Grubu: Kampanya altında, anahtar kelimeler ve reklamlarınızı bir araya getirdiğiniz gruplardır.
Anahtar Kelime: Google aramalarında reklamlarınızın görüntülenmesini sağlayan kelime veya kelimelerdir.
Gösterim Sayısı: Reklamların gösterim sayısını belirtir.
Tıklama Sayısı: Reklamların kaç defa tıklandığını belirtir.
Tıklama Oranı: Bir reklamın aldığı tıklamaların gösterim sayısı içerisindeki oranıdır.
CPC (Cost per Click) / TBM (Tıklama Başına Maliyet): Reklama bir tıklama başına ödediğiniz ücret.

Adwords Hesabı Oluşturma

İlk defa Adwords’e Giriyorsanız Uygulamanız Gereken Adımlar;

1. Gmail Hesabı Oluşturun 2. Yeni Oluşturmuş olduğunuz gmail hesabıyla ads.google.com adresine girin

1.png

Karşınıza yukarıdaki gibi bir hedef seçme ekranı gelecek

2.png

Kampanya oluştururken bir hedef seçmek yayınlarınızın Adwords tarafından daha iyi optimize edilmesini sağlayacaktır. Bir önceki ekranda karşımıza çıkan hedefleri biraz daha açalım.

3.png

Cafe, Butik, Dişçi vs gibi sektörler

4.png

İnternet üzerinden satış yapan sitelerin öncelikli hedefi web sitesi satışlarını arttırmak olacaktır.

5.png

Google, daha deneyimli olanlar için kırmızı kutucuk içerisindeki bağlantıyı sunuyor.

6.png

Bu bağlantıya tıkladığımız kampanya türleri karşımıza çıkıyor. Buradan kampanya türüne göre seçebileceğimiz hedeflerle ilerleyebiliyoruz.

7.png

Şimdilik kampanya olmadan bir hesap oluşturun diyerek hesap oluşturmaya devam edelim. Bir sonraki ekranda karşımıza çıkan ülke, saat dilimi ve para birimini kullanmak isteyeceğiniz şekilde belirleyebilirsiniz.

8.png

Adwords Hesabımızı Açtık!


11.png

0 km bir Adwords hesabının görünümü

Google Adwords Kampanya Türleri

12.png

Hesap Yapısına Genel Bakış


Kampanya Türleri
● Arama Ağı
● Görüntülü Reklam Ağı
● Alışveriş
● Video
● Evrensel Uygulama


Arama Ağı Kampanyası

Reklamla ilgili arama terimlerini aradıklarında Google’da reklamların gösterildiği kampanya türüdür.
Hedef:
● Satış
● Potansiyel Müşteriler
● Web Sitesi Trafiği

515.png

Görüntülü Reklam Ağı Kampanyası

Google’ın anlaşmalı web sayfalarında reklamlarınızın görsel içeriklere dayalı olarak, yayınlanması sağlayan bir reklam modelidir.
Hedef:
● Satış
● Potansiyel Müşteriler
● Web Sitesi Trafiği
● Ürün ve Markayı Dikkate Alma
● Marka Bilinirliği ve Erişim



16.png

Alışveriş Kampanyası

Adından da anlaşılacağı üzere doğrudan satışa yönelik bir kampanya türüdür.
Hedef:
● Satış
● Potansiyel Müşteriler
● Web Sitesi Trafiği

18.png

Video Kampanyası

YouTube ve Google Görüntülü Reklam Ağı'nda video reklamlar yayınlamanıza olanak tanır.
Hedef:
● Satış
● Potansiyel Müşteriler
● Web Sitesi Trafiği

10.png

Evrensel Uygulama Kampanyası

Evrensel Uygulama kampanyaları ile Arama Ağı, Google Play, YouTube ve Google Görüntülü Reklam Ağı’nda uygulamalarınızı tanıtmanızı sağlar.
Hedef:
● Yükleme
● Uygulama İçi İşlemler

19.png

Google Adwords Kampanyası Oluşturma

1.png

2.png

3.png

Kampanya oluşturmaya kaldığımız yerden devam edelim ve Arama Ağı’nı seçelim.


Kampanya Ayarları, Hedef Kitle Belirleme Yöntemleri

4.png
Daha fazla ayar göster açılır menüsüne tıklayın

5.png

7.png

Konum ayarları

8.png

10.png

18.png

19.png




20.png

22.png

Teklif Verme - Tıklamalar

24.png

1.png

2.png

Konumuzun 2. partında Reklam uzantıları ile devam edeceğiz.​
 

Ekli dosyalar

  • Like
Reactions: Safak